Zabezpieczanie instalacji na zimę !

Kategoria:

W związku z okresem zimowym i ujemnymi temperaturami uprzejmie przypominamy właścicielom nieruchomości oraz administratorom budynków o konieczności zabezpieczenia, jak również utrzymania urządzeń wodociągowych w należytym stanie technicznym. 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia wodomierza przez mróz i związanej z tym konieczności jego wymiany, należy zgłosić problem telefonicznie pod numer dyspozytora +48 693 551 456.

Informacja dla mieszkańców Osiedla Leśnego w Paniówkach

Kategoria:

INFORMACJA

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Przyszowicach podaje harmonogram odczytów wodomierzy
na „ Osiedlu Leśnym ” w Paniówkach w 2017 roku:

Styczeń

19.01.2017r.       7.00 - 14.30

20.01.2017r.       7.00 - 14.30

Marzec

16.03.2017r.       7.00 - 14.30

17.03.2017r.       7.00 - 14.30

Maj

18.05.2017r.       7.00 - 14.30

19.05.2017r.       7.00 - 14.30

Lipiec

27.07.2017r.       7.00  - 14.30

28.07.2017r.       7.00 - 14.30

Wrzesień

21.09.2017r.       7.00 - 14.30

22.09.2017r.       7.00 - 14.30

Listopad

16.11.2017r.       7.00 - 14.30

17.11.2017r.       7.00 - 14.30

Prosimy  o  umożliwienie  dostępu  do wodomierza  podczas  prowadzonych  odczytów   lub   podanie  aktualnych   stanów  telefonicznie w w/w  terminach   pod  wskazane  niżej  numery   telefonów:

Tel. do inkasenta:           663-778- 694 

Tel. do biura:                   32/301-15-21 wew.25  od  7.00 – 15.00

Zakończenie prac na ul. Polnej w Przyszowicach

Kategoria:

Dziś zakończyły się prace związane z naprawą nawierzchni ul. Polnej w Przyszowicach na odcinku drogi powiatowej.

Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.

Napełnianie basenów – podlewanie ogrodów

Kategoria:

Nastało lato, a wraz z nim okres napełniania basenów w ogrodach, a także intensywnego podlewania zieleni. Do Przedsiębiorstwa kierowane wiele próśb o odliczenie wody bezpowrotnie zużytej, czyli takiej, która po jej wykorzystaniu nie jest wprowadzana do kanalizacji sanitarnej.
Pragniemy poinformować, iż w celu precyzyjnego rozliczania się z naszymi Odbiorcami jedyna możliwość odliczania wody bezpowrotnie zużytej wiąże się z koniecznością zabudowania podlicznika.
Szczegółowa procedura formalna opisana została w zakładce „Obsługa Klienta” - Założenie podlicznika ogrodowego na dodatkowym źródle poboru wody.